Jumbo Golf retail-partner van KLM Open

Jumbo Golf retail-partner van KLM Open

Jumbo Golf is de nieuwe retail-partner van de 100e editie van het KLM Open. Voor deze feestelijke editie van het oudste internationale sporttoernooi van Nederland kunnen bezoekers zich dit jaar niet alleen verheugen op spraakmakende topgolfers, maar ook op een breed aanbod van aantrekkelijk geprijsde golfartikelen.

Bart van Pelt, CEO van Jumbo Golf, noemt het de volgende stap in de groeistrategie van het bedrijf. “Wij zijn ontzettend blij met deze samenwerking met het KLM Open. Waar kan je tenslotte beter enthousiaste golfers ontmoeten dan tijdens dit succesvolle toernooi. We hebben de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt die we mede te danken hebben aan strategische samenwerkingen die we zijn aangegaan met verschillende partijen die golf en de promotie daarvan een warm hart toedragen. Dat wij daar nu het KLM Open aan kunnen toevoegen, is een hele mooie stap.”
Het KLM Open is een van de best bezochte toernooien van de European Tour met 45.000 toeschouwers over vier toernooidagen. Bezoekers kunnen zich in 2019 verheugen op de komst van wereldsterren zoals Sergio Garcia, Patrick Reed, Matt Wallace, Lee Westwood, Thomas Pieters en de Nederlandse oud-winnaar Joost Luiten.

Acht superstores

Jumbo Golf is de grootste golf-retailer van Nederland met acht superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Bunnik, Kerkrade, Nijverdal, Rotterdam en Veghel. Tevens is er de webshop Jumbogolf.com.
De honderdste editie van het KLM Open wordt van 12 tot en met 15 september 2019 gespeeld op golfbaan The International in Amsterdam. Het KLM Open wordt georganiseerd door TIG Sports en ondersteund door titelsponsor KLM en partner ING Private Banking.