productzfinder

PromZ Magazine

PromZ.Live

Nieuwe actie Consumentenbond tegen overgewicht

De Consumentenbond onderneemt weer een poging om een eind te maken aan reclame voor ongezonde producten gericht op kinderen tot 12 jaar. De bond heeft...

Memory met een message!

Een memorystick met uittrekbare banner waar u uw communicatie op kwijt kunt. Dan blijft uw boodschap nog lang onder de aandacht! Memory sticks zijn fantastische...

USB flyer

De USB flyer is het nieuwste gadget waarmee u de perfecte combinatie creëert tussen een gedrukte flyer en een webkey dat veel (potentiële) klanten naar...

Energy Drink in nieuwe CleverCan

Krachtige image-drink voor uw slimme boodschap! De Energy Drink in de nieuwe CleverCan zorgt voor de nodige power in uw marketing. De typische Oostenrijkse smaak...

Nieuw sp-tool van Staat & Co en Benito

In een nieuwe, gezamenlijke activiteit leveren Staat & Co uit Meppel en Benito uit Waalwijk gepersonaliseerde fotoboeken voor sales promotionacties, loyaliteitsbeloning of als (eindejaars)geschenk voor...

Memo muismat

Een muismat als whiteboard, da’s handig en multifuctioneel. Noteer iedere week uw to do list op het whiteboard van deze muismat. Zo blijft uw takenlijst...

de peperplant

Spice up you’re summer! Verkrijgbaar bij A.Lex, de peperplant. Afname vanaf 250 ex., richtprijs € 2,50 p.st. excl. BTW Kijkt u ook eens op www.a-lex.eu','Terracotta bloempot circa 4...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...