Geen kinderreclame van foodfabrikanten
De levensmiddelenfabrikanten houden zich aan de restrictie om geen reclame meer te maken gericht op kinderen tot 7 jaar. Dat blijkt uit de jaarlijkse peiling...
De levensmiddelenfabrikanten houden zich aan de restrictie om geen reclame meer te maken gericht op kinderen tot 7 jaar. Dat blijkt uit de jaarlijkse peiling...
Mooi dat de term ‘geefmoment’ – die PromZ Magazine al jaren gebruikt – ingeburgerd raakt, o.a. bij Katja Schuurman. Haar Return to Sender heeft een eigen webwinkel...
De Librije luistert naar vragen van gasten. Een belevenis. Die bieden Jonnie en Thérèse Boer de gasten van hun driesterrenrestaurant De Librije. De belevenis houdt niet...
Nederland vergrijst dus de gemiddelde bezoeker van een supermarkt of drogist is ook steeds ouder. Volgens het CBS is in 2020 één op de vijf...
Weet u wat ik eigenlijk mis? Premiums die je als consument weer heel goed als cadeautje aan iemand anders zou kunnen geven! De promotie- en...
Het jaar 2012 was promotioneel het jaar van de niet nagekomen beloften. Ondanks het EK voetbal en de Olympische Spelen als mogelijke, actuele inhakers, bleef het...
Webo Promotion heeft het PPP MVO branchecertificaat behaald. Dit certificaat geeft de klant de zekerheid dat de leverancier werkt volgens processen waarbij zo duurzaam mogelijk...
Blikvanger heeft in oktober van dit jaar een Red Dot Design Award gekregen voor zijn logoloop ‘Waardevolle Tijd’. Een internationale vakjury bekroonde de ‘eindeloos’ te vouwen kaart...
De Mini-actie van Albert Heijn, de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts, de beroepencampagne van Blue Band, het Boerenbont-en-bonter servies van Unox en het Oehhh-kussen van Tuc...