PromZ.nl | Alles over relatiegeschenken en actiemarketing

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

PromZ Paviljoen

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

Promotioneel ijs

Coolste give away ooit! Diverse soorten ijsjes in uw eigen full colour verpakking. De ijsjes zijn niet alleen uitermate geschikt om uw werknemers tijdens de...

Energy Drink in nieuwe CleverCan

Krachtige image-drink voor uw slimme boodschap! De Energy Drink in de nieuwe CleverCan zorgt voor de nodige power in uw marketing. De typische Oostenrijkse smaak...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...

Lanyard met capuchon

De Capuchon Lanyard heeft een dubbele functie. In het nekgedeelte van de lanyard is een capuchon bevestigd, ideaal tegen de regen of zon. De Lanyard...

de peperplant

Spice up you’re summer! Verkrijgbaar bij A.Lex, de peperplant. Afname vanaf 250 ex., richtprijs € 2,50 p.st. excl. BTW Kijkt u ook eens op www.a-lex.eu','Terracotta bloempot circa 4...

Winnaars Groen promotioneel product 2009

Omdat 2009 het jaar van MVO, duurzaam en groen is, zijn ook een Groen Premium en een Groen Relatiegeschenk gekozen. ',' Nappie Tot Groen Premium 2009 is uitgeroepen...

Winnaars promotioneel product 2009: Publieksjury

De Logokite, ’s werelds kleinste vlieger – dus uw boodschap hoog in de lucht! – en de Bierplu, een parapluutje waarin 8 (bier)glazen passen zijn...