Promotionele-productenbranche toont duurzame kant | PromZ
Duurzaam cadeau

Promotionele-productenbranche toont duurzame kant

Zijn promotionele producten, give-aways en relatiegeschenken duurzaam? De bedrijven die gespecialiseerd zijn in de cadeautjes die de band met een merk of bedrijf moeten versterken zijn volop bezig om deze vraag te beantwoorden.
Duurzame business gifts zijn daarom een belangrijk thema op PromZ.live, het jaarlijkse event waar de aanbieders van promotionele producten hun nieuwe portfolie presenteren aan eenieder die verantwoordelijk is voor de aanschaf van deze ‘tastbare marketing’ items. Dit jaar wordt voor het eerst de Kromhouthal in Amsterdam aangedaan en wel op 7 en 8 mei.

Seminarprogramma

Het seminarprogramma van PromZ.live staat grotendeels in het teken van een verantwoorde inzet van promo-items en business gifts. Zo presenteert Martin de Winter (Hokra) een concreet inkoopproces voor duurzame promotionele artikelen en geven Martijn Nillesen en Kees-Jan Rozestraten (beide van De Combinatie van Factoren) hun visie op dit actuele marketeer dilemma.

Duurzaam&Eco straat

Op de exhibition floor is een speciale Duurzaam&Eco straat met specialisten in maatschappelijke verantwoorde promotionele producten.
PromZ.live is gratis te bezoeken door iedereen die verantwoordelijk is voor promotionele producten, relatiegeschenken en actiemarketing. De Kromhouthal is op beide beursdagen open van 10 tot 17 uur. De eerste beursdag wordt afgesloten met de Marketeersborrel van Demeter.