Hokra promoot nieuw product van Rockfon | PromZ

Hokra promoot nieuw product van Rockfon

Hokra heeft voor een nieuw product van Rockfon een introductiecampagne richting architecten, dealers en plafondplaatsers ontwikkeld. De campagne is uitgerold in België en Nederland, gebaseerd op de Europese campagnemanual van Rockfon.

De campagne draaide om het ‘echt witte’ plafondpaneel Blanka van Rockfon, een leverancier van plafond- en wandmateriaal. “We hebben er voor gekozen om alle spelers in het handelskanaal –architecten, dealers en installateurs in België en Nederland- het nieuwe product intensief te laten ervaren,” vertelt Martin de Winter, directeur Hokra. “Om dit te realiseren ontwikkelde Hokra een roadshow met als thema ‘pure white’. Maar ook beursstands inclusief standactivatie, POS materiaal en introductie mailingen.”

Hokra vertaalde het internationale communicatiemateriaal naar een actiebeeld met het accent op ‘pure white’. Hiervan zijn tal van middelen gemaakt zoals uitnodigingen, inschrijfsites, introductie (e)-mailingen en diverse premiums zoals kauwgom, zaklampjes en USB-pluggen.