Sponsored Content

Nuon, Essent en Eneco zetten in op loyalty

Hoe loyaal kun je zijn aan energie? Nederlanders wisselen meer van energieleverancier dan ooit. De grote energiemaatschappijen belonen trouwe klanten met spaarprogramma's en speciale voordelen....

7000 paar touchscreen handschoenen

Gulpener is Limburgs bier, sinds 1825. In Limburg, daar wordt hard carnaval gevierd, vertelt hoofd marketing en communicatie Maartje Rutten van Gulpener Bierbrouwerij. Elk jaar...

Een unieke call-to-action verwerkt in een 5-Card

Care2Work heeft de 5-card ingezet om potentiële klanten en bestaande klanten te informeren over hun diensten. Bij de 5-card zitten standaard kaartjes die bijvoorbeeld kunnen...

‘Voor Jumbo zijn ze het pareltje van de overname’

De actie met de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts bij C1000 (en nu ook Jumbo) vierde dit jaar zijn 10-jarig jubileum. DE’s promotiemanager Govert Verbeek gelooft...

LocoMix verzorgd totaal concept

LocoMix verzorgde voor deze complexe mailing het gehele proces van drukken tot aan verzending. Bij deze opdracht heeft LocoMix door middel van snel schakelen en...

een unieke uitnodiging in blik

Om klanten en relaties uit te nodigen voor de opening van een nieuwe juwelierszaak koos Do Company in opdracht van juwelier van Willegen voor het...

Blikken Nederlands Filmfestival

Voor het Nederlands Filmfestival heeft Fortune Factory blikjes gemaakt met 2 fortune cookies en een kleine attentie. Een speciaal cadeautje voor een grote groep winnaars...

Give away voor alumni

International Institute of Social Studies, gerenommeerd instituut voor ontwikkelingsstudies, deel van de Erasmus Universiteit, zocht een waardevolle give away voor alumni van het instituut, die de...

Yamaha merchandise voor kids

Motorrijden kan pas vanaf 18 jaar, maar merkvoorkeur voor YAMAHA begint vaak jonger. Pure ontwikkelde ondermeer deze merchandise productenverkrijgbaar via de showroom van Europese motor...