Sponsored Content

Een unieke selfmailer van LocoMix

Het mag dan een 5-card heten, maar omdat de binnen- en de buitenkant van de 5-card helemaal naar uw wens bedrukt kunnen worden heeft u...

Voorjaarsactie elmex® SENSITIVE PROFESSIONAL™

elmex® wilde haar tandpasta “elmex® SENSITIVE PROFESSIONAL™ tegen gevoelige tanden” bij een breed publiek onder de aandacht brengen. De consument kon zelf thuis de ‘IJswater test’...

Spaar ze allemaal bij Toto!

In de maand mei kregen deelnemers aan de Toto bij inleg van € 10,- een gratis longdrinkglas. Deze glazen waren uitgevoerd in 6 verschillende modellen en...

Mascotte Olli legt Blijdorp geen windeieren

Diergaarde Blijdorp gaat door een moeilijke periode. De gemeente Rotterdam is fors aan het korten op de subsidie. Maar de dierentuin kreeg onverwacht hulp van...

Efficiencyslag voor Post NL met Pimm® Solutions

Post NL gaat de diensten van Pimm® inzetten om de inkoop van cadeaus en attenties die voorheen door de gehele organisatie ‘los’ werden ingekocht te...

Kaart met vleugels zorgt voor aandacht

Het Utrechtse Direct Mailing bedrijf Locomix bestaat dit jaar tien jaar. En dat wordt gevierd met een nieuw uniek product: De WingsCard. De WingsgsCard is een...

Abonneewervingsactie Glossy met Webshop Giftcard

Het fashionmagazine GLOSSY zet Webshop Giftcard in om nieuwe abonnees te werven. Nieuwe abonnees ontvangen bij het afsluiten van een halfjaarabonnement een Webshop Giftcard van...

WABCO vrachtwagen USB stick

Voor WABCO ontwikkelde BeGlobal Promotions een USB stick in de vorm van een vrachtwagen. WABCO is fabrikant van rem- en luchtveersystemen voor bedrijfswagens en was inmiddels...

Video Business Pack voor Riviera Maison

Met de Video Business Pack kunt u een videoboodschap per post versturen aan uw klanten. Na het openen gaat de video automatisch spelen. Voor Riviera Maison...