Onderzoek | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Wenn Sie nach herausragenden Online-Casinos suchen, ist Locowin Casino eine exzellente Wahl, die eine große Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen bietet. Platin Casino beeindruckt mit seinen spannenden Bonusangeboten und einer benutzerfreundlichen Plattform für ein optimales Spielerlebnis. Vulkan Vegas überzeugt durch schnelle Auszahlungen und eine umfangreiche Spielbibliothek. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und spezielle Aktionen. Schließlich bietet Lucky Dreams eine vielfältige Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine erstklassige mobile App, die ein hervorragendes Spielerlebnis unterwegs sicherstellt.

Kortingsactie of promotionele actie?

De traditionele definitie van een ‘promotionele actie’ is een ‘tijdelijke verandering van de prijs/waardeverhouding van een product of dienst’. Dat kan twee dingen betekenen: hetzelfde...

Inkoop promotionele producten vindt bedrijfsbreed plaats

Hoe gaat u als opdrachtgever om met de inkoop van promotionele producten en de selectie van leveranciers die deze producten kunnen leveren? Die vragen komen...

Meer budget voor inkoop promotionele producten

In 2017 stegen de budgetten voor promotionele producten van opdrachtgevers met gemiddeld 2,6% terwijl voor heel 2018 een stijging van het budget met bijna 5%...

Spaaracties zijn meest bekende vorm

Met welk actieaanbod krijg je consumenten in beweging? Werkt een gratis premium nog wel? Doen consumenten nog wel mee aan Facebookacties? Allemaal vragen die spelen...

Herinneringswaarde promotionele artikelen 75 procent

Onderzoek door CSA Research in opdracht van de Franse vakvereniging voor promotionele producten 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet) heeft aangetoond...

Spaarprogramma onverminderd populair

Maar liefst 94 procent van de Nederlanders doet wel eens mee aan een spaarprogramma, hoewel we allemaal denken dat dit percentage een stuk lager ligt:...

The power of partnerships

In de huidige marktontwikkeling zijn partnerships steeds belangrijker. De kracht van partnership activaties zijn daar een bewijs van, maar op marketingniveau met een strategisch karakter...

Opdrachtgevers weten wat ze willen

In het jaar 2016 hebben Nederlandse bedrijven en organisaties 3,3% meer uitgegeven aan promotionele producten dan in 2015. Dit cijfer komt naar voren uit het...

Top 10 premiumacties 2016 volgens de consument

Een bijzonder jaar was 2016 zeker. Geen Oranje op het EK, en Olympische Spelen waar minder dan verwacht met acties op ingehaakt werd. Kende het...