Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

PromZ.Live

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Ruim 430.000 euro naar goede doelen via Tintelingen

De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.',' rnTintelingen, aanbieder van eigen keuze...

Promotioneel ijs

Coolste give away ooit! Diverse soorten ijsjes in uw eigen full colour verpakking. De ijsjes zijn niet alleen uitermate geschikt om uw werknemers tijdens de...

Lanyard met capuchon

De Capuchon Lanyard heeft een dubbele functie. In het nekgedeelte van de lanyard is een capuchon bevestigd, ideaal tegen de regen of zon. De Lanyard...

Energy Drink in nieuwe CleverCan

Krachtige image-drink voor uw slimme boodschap! De Energy Drink in de nieuwe CleverCan zorgt voor de nodige power in uw marketing. De typische Oostenrijkse smaak...

Nieuw sp-tool van Staat & Co en Benito

In een nieuwe, gezamenlijke activiteit leveren Staat & Co uit Meppel en Benito uit Waalwijk gepersonaliseerde fotoboeken voor sales promotionacties, loyaliteitsbeloning of als (eindejaars)geschenk voor...

Memo muismat

Een muismat als whiteboard, da’s handig en multifuctioneel. Noteer iedere week uw to do list op het whiteboard van deze muismat. Zo blijft uw takenlijst...

de peperplant

Spice up you’re summer! Verkrijgbaar bij A.Lex, de peperplant. Afname vanaf 250 ex., richtprijs € 2,50 p.st. excl. BTW Kijkt u ook eens op www.a-lex.eu','Terracotta bloempot circa 4...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...