Kia Motors heeft Joosten Promogifts gevraagd gadgets te leveren voor het aankomende WK-voetbal in Brazilië. Joosten Promogifts verzorgt zowel de opslag als de distributie van het assortiment.
Na een selectie is de keuze op Joosten gevallen, aldus Sjoerd Knipping, directeur marketing van Kia Motors Nederland. “We hebben vooral gekeken naar korte lijnen, prijs en snelheid van schakelen.” Joosten Promogifts in Gendt, gelegen in de Betuwse kersenstreek, werkt voor opdrachtgevers als TenCate, Brandweer Nederland, Eru, Staalbankiers, Bovemij en Ixta Noa.
Positionering
Kia Motors Nederland heeft de afgelopen jaren geïnvesteerd in de positionering van het merk. De samenwerking met de Hyundai Motor Groep en de Duitse designer Peter Schreyer hebben daarin een belangrijke rol gespeeld. De Kia cee’d familie, Kia Sportage, Kia Rio en de Kia Picanto hebben het marktaandeel aanzienlijk vergroot.