NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Wenn Sie nach herausragenden Online-Casinos suchen, ist Locowin Casino eine exzellente Wahl, die eine große Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen bietet. Platin Casino beeindruckt mit seinen spannenden Bonusangeboten und einer benutzerfreundlichen Plattform für ein optimales Spielerlebnis. Vulkan Vegas überzeugt durch schnelle Auszahlungen und eine umfangreiche Spielbibliothek. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und spezielle Aktionen. Schließlich bietet Lucky Dreams eine vielfältige Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine erstklassige mobile App, die ein hervorragendes Spielerlebnis unterwegs sicherstellt.

Teijin Aramid kiest voor Compacon

'Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...

Beste premiums en relatiegeschenken van 2010

De Pizzarette, de Power Mat, de Secrid kaarthouder, de Mini Memo- & Videorecorder: een greep uit de producten die onlangs zijn uitgeroepen tot de beste...

Awards voor Compacon, Bovi en WOT-P

Compacon is uitgeroepen tot Promotional Company of the Year 2010. Nominaties voor deze vakprijs gingen naar Bovi salespromotion en WOT-P. De prijzen werden bekend gemaakt...

Bezoekers van promZ Event winnen prijzen

Als voorgeregistreerde bezoeker van PromZ Event 2010 kunt u deze mooie prijzen in de wacht slepen. Alle prijzen zijn ter beschikking gesteld door standhouders van...

Europese primeur op PromZ Event: De Powermat

De Powermat is het nieuwe revolutionaire oplaadstation zonder snoeren of adapters voor bijna alle mobile apparaten. CCO Poulis is exclusief Europees B2B leverancier, en zal...

Premiumblunders: het gaat niet altijd goed

Sommige premiums voldoen niet aan de noodzakelijke kwaliteitseisen en andere premiums slaan niet aan bij de doelgroep. Er moeten in Nederland magazijnen vol staan met...

Geurpromotie voor bloemen

De Britse supermarktketen Waitrose experimenteert met ‘geurpromoties’. Er worden geurstickers op bloemen geplakt, zodat consumenten kunnen ervaren hoe de bloemen thuis zullen ruiken. Consumenten kopen het...

Onderzoek naar nep-acties van Lidl

Het Openbaar Ministerie in België onderzoekt of Lidl in België bewust klanten lokt met promoties met non-foodartikelen die beperkt of niet beschikbaar zijn. Lidl ontkent.','Er...

Joris wie?

Wie dacht dat retro alweer op zijn retour is, heeft het mis. En wie gelooft in de drie-generatie aanpak (van oma op moeder op kind),...