Teijin Aramid kiest voor Compacon
'Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...
'Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...
De Pizzarette, de Power Mat, de Secrid kaarthouder, de Mini Memo- & Videorecorder: een greep uit de producten die onlangs zijn uitgeroepen tot de beste...
Compacon is uitgeroepen tot Promotional Company of the Year 2010. Nominaties voor deze vakprijs gingen naar Bovi salespromotion en WOT-P. De prijzen werden bekend gemaakt...
Als voorgeregistreerde bezoeker van PromZ Event 2010 kunt u deze mooie prijzen in de wacht slepen. Alle prijzen zijn ter beschikking gesteld door standhouders van...
De Powermat is het nieuwe revolutionaire oplaadstation zonder snoeren of adapters voor bijna alle mobile apparaten. CCO Poulis is exclusief Europees B2B leverancier, en zal...
Sommige premiums voldoen niet aan de noodzakelijke kwaliteitseisen en andere premiums slaan niet aan bij de doelgroep. Er moeten in Nederland magazijnen vol staan met...
De Britse supermarktketen Waitrose experimenteert met ‘geurpromoties’. Er worden geurstickers op bloemen geplakt, zodat consumenten kunnen ervaren hoe de bloemen thuis zullen ruiken. Consumenten kopen het...
Het Openbaar Ministerie in België onderzoekt of Lidl in België bewust klanten lokt met promoties met non-foodartikelen die beperkt of niet beschikbaar zijn. Lidl ontkent.','Er...
Wie dacht dat retro alweer op zijn retour is, heeft het mis. En wie gelooft in de drie-generatie aanpak (van oma op moeder op kind),...