Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier
‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...
‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...
De Logokite, ’s werelds kleinste vlieger – dus uw boodschap hoog in de lucht! – en de Bierplu, een parapluutje waarin 8 (bier)glazen passen zijn...
Omdat 2009 het jaar van MVO, duurzaam en groen is, zijn ook een Groen Premium en een Groen Relatiegeschenk gekozen. ',' Nappie Tot Groen Premium 2009 is uitgeroepen...
Compacon is de winnaar van de titel Distributor of the Year 2009. Genomineerd voor deze onderscheiding werden BeGlobal en Jos! Premiums & Gifts.','Deze vakprijs is...
Als u PromZ Event bezoekt, kunt u bij binnenkomst van de beurs voor slechts 10 euro de Promo-Poken kopen. Daarmee behoort u tot de eerste...
Omdat PromZ Event de ‘grootste cadeauwinkel van Nederland is’, geven wij ook een aantal cadeaus weg aan de bezoekers. Hou daarom uw e-mail de komende...
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een hot item. In toenemende mate wordt door de media, overheid en brancheorganisaties aandacht besteed aan dit onderwerp. In samenwerking...
Doet u veel zaken met vrouwen? Bedenk dan dat vrouwen ‘groene’ producten nog belangrijker vinden dan mannen. En vrouwen doen in 2009 aan e-cocooning: dat...
Van 13 april tot en met 31 juli 2009 kan de consument sparen voor een Mr. Jummy-weekplanner met een uitwisbare stift en magneten. De weekplanner...