Loyalty in b-to-b onderzocht
Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...
Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...
‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...
De Logokite, ’s werelds kleinste vlieger – dus uw boodschap hoog in de lucht! – en de Bierplu, een parapluutje waarin 8 (bier)glazen passen zijn...
Omdat 2009 het jaar van MVO, duurzaam en groen is, zijn ook een Groen Premium en een Groen Relatiegeschenk gekozen. ',' Nappie Tot Groen Premium 2009 is uitgeroepen...
Compacon is de winnaar van de titel Distributor of the Year 2009. Genomineerd voor deze onderscheiding werden BeGlobal en Jos! Premiums & Gifts.','Deze vakprijs is...
Als u PromZ Event bezoekt, kunt u bij binnenkomst van de beurs voor slechts 10 euro de Promo-Poken kopen. Daarmee behoort u tot de eerste...
Omdat PromZ Event de ‘grootste cadeauwinkel van Nederland is’, geven wij ook een aantal cadeaus weg aan de bezoekers. Hou daarom uw e-mail de komende...
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een hot item. In toenemende mate wordt door de media, overheid en brancheorganisaties aandacht besteed aan dit onderwerp. In samenwerking...
Safety First: een aardige gedachte achter een relatiegeschenk. Er is een breed programma van eerste hulp-sets, voor thuis, in de auto of op vakantie, voor...