NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Onderzoek naar nep-acties van Lidl

Het Openbaar Ministerie in België onderzoekt of Lidl in België bewust klanten lokt met promoties met non-foodartikelen die beperkt of niet beschikbaar zijn. Lidl ontkent.','Er...

Joris wie?

Wie dacht dat retro alweer op zijn retour is, heeft het mis. En wie gelooft in de drie-generatie aanpak (van oma op moeder op kind),...

De naakte waarheid

Als u nu helemaal geen geld (meer) over heeft voor teambuilding, probeer het dan eens zoals ze het deden op een kantoor in Newcastle in...

Wederom succes voor voetbalplaatjes AH

De voetbalplaatjesactie die Albert Heijn in februari hield, overtrof het succes van vorig jaar, aldus marktonderzoekbureau GfK.',' rnIn vergelijking met 2009 trok Albert Heijn met de...

Alpha Impex nu ook in België

Meldden we eerder dat de Belgen Nederland ‘overnemen’ door de overname door het Belgische Gemaco van Daneco in Breda, kunnen we nu berichten dat Nederlanders...

PromZ Event in het teken van loyalty

PromZ Event 2010 staat helemaal in het teken van loyalty. Leveranciers van promotionele producten en relatiegeschenken tonen hun nieuwste collecties en in het Belevenissen Paviljoen...

Roomservice

Sommige ondernemingen gaan wel heel ver in het koesteren van hun klanten. Neem nu de hotelketen Holiday Inn, waar hotelpersoneel desgevraagd in levende lijve de...

Door-to-door actie van Lipton-tea

Sinds vorige week gaat Lipton door-to-door bij (in totaal) 200.000 huishoudens om de bewoners hun theeverpakking, aangebroken of niet, in te laten ruilen tegen twee...

Meer omzet uit acties bij supermarkten

Supermarkten halen dit jaar 14,9 procent van hun omzet uit promotionele acties. Dat is 1 procent meer dan in 2009.',' Vorig jaar haalden de supermarkten 13,9...