NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Krablot-actie bij Volkswagen

'De Lotto heeft voor Volkswagen voor de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010 een speciaal kraslot ontwikkeld, het Krablot. Volkswagen is al ruim 25 jaar sponsor...

Europese awards voor Nederlandse promotiecampagnes

Heineken Trom-Pet en Upload Cinema zijn de grote winnaars bij de IMC Awards, de Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. De Nederlandse bekroonde...

Rocks over op online loyaliteitsprogramma

Op 2 november introduceert Stichting Rocks’, bekend van het spaarprogramma bij partners Texaco en Super de Boer, zijn vernieuwde online spaarsysteem inclusief twee nieuwe klantenkaarten....

Hoe herkent u trouwe klanten?

Trouwe klanten doen vaker gericht inkopen en vertonen meer crossbuying-gedrag. Dit blijkt uit het model van de onderzoekers Reinartz en Kumar. Dit betekent dat er...

Strenger beleid rondom extra’s voor werknemers

Als de Tweede Kamer begin volgende maand instemt met een voorstel van staatssecretaris Jan-Kees de Jager (Financiën) blijft er nog maar een beperkte financiële ruimte...

Albert Heijn doet het met Sneeuwwitje

Klanten van Albert Heijn ontvangen vanaf maandag 26 oktober bij elke 15 euro aan boodschappen één van de vijftien sprookjesfiguurtjes uit het wereldberoemde sprookje Sneeuwwitje....

Duurzame merken moeten beter communiceren

Nederlanders zijn begaan met mens & milieu, maar slechts 4 op de 10 Nederlanders kunnen spontaan een merk noemen dat als duurzaam bekend staat. Gebrek...

Veel meer omzet supermarkten door promoties

De Nederlandse supermarkten hebben dankzij de vele promoties in de eerste negen maanden van dit jaar 23,9 miljard euro omzet gedraaid, dat is 4,1 pct...

Drie Nederlandse bedrijven wereldwijd het duurzaamst

Drie Nederlandse bedrijven hebben ondernemingen uit de hele wereld achter zich gelaten op het gebied van duurzaamheid.',' In de jaarlijks samengestelde duurzaamheidsindices van Dow Jones werden...