Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

Kerstpakketleveranciers.nl

We zijn vet beter

Onder de noemer 'supporter van voetballend Nederland' is Albert Heijn een tv-campagne begonnen, die in deze 'rare' tijden moet verbinden. En het moet gezegd: "daar...

Wie heeft de grootste?

Wie jongeren wil aantrekken, zoekt naar iets dat de jeugd aanspreekt. En dan is de link met urban lifestyle en rap al snel gelegd. Cool...

Hyundai introduceert gerecyclede sieraden

Hyundai introduceert Re:Style 2020: een duurzame collectie duurzame mode en sieraden. De producten zijn gemaakt van restmaterialen uit de autoproductie door zes toonaangevende merken, waaronder...

In the mood for something good?

Steeds meer mensen maken bewuste eetkeuzes. De roep om suikervrije producten groeit, maar de consument wil wel blijven genieten. Food2Smile biedt het lekkere én verantwoorde alternatief....

Jumbo introduceert eigen programmering op Jumbo radio

De geel/zwarte retailer is op dit moment alles in het werk aan het stellen om de customer experience naar een hoger niveau te tillen. Onderdeel daarvan...

AH start spaaractie voor proeflesssen bij sportclubs

Om Nederlanders te helpen bewust om te gaan met zowel voeding als voldoende beweging starten Albert Heijn en NOC*NSF de sportactie ‘Proef de sport’. Hiermee...

Joint promotion Lipton en Join the Pipe

Tijdens de laatste mooie dagen van de nazomer liet Joint he Pipe van zich horen met een leuke joint promotion met Lipton in de Amsterdamse...

Promotiedruk maart en april fors gedaald

De promotiedruk in de supermarkten is in de coronaperiode behoorlijk gedaald. Volgens onderzoeksbureau IRI was de belangrijkste oorzaak dat de hamsterproducten niet in de aanbieding...

Gaming steeds interessanter voor adverteerders

Gaming is razend populair. Niet alleen onder jongeren en mannen, ook vrouwen en ouderen gamen veel. Adverteren in games wordt daarmee steeds aantrekkelijker. Dat blijkt...