NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

De recall van ING

  Wat was er aan de hand met het spaarleeuwtje van ING? PromZ Magazine dook in de recall van het ING-premium.   Wat is er aan de hand...

Het gevaar van de focus op kostenbesparing

Ton Löbker van Compacon (voor het derde jaar uitgeroepen tot Promotional Company of the Year) waarschuwt voor de gevolgen van de focus op kostenbesparing voor...

RelatieZ-nieuwe-stijl: 7 & 8 september

Zet het vast in uw agenda: RelatieZ, de beurs voor luxe(re) relatie- en eindejaarsgeschenken vindt plaats op 7 en 8 september. September is hét moment dat...

Ricoh partner van UNICEF Open

  Ricoh, leverancier van producten en diensten op het gebied van IT- en documentmanagement, is dit jaar voor de tweede keer partner van UNICEF Open, dat...

De Gift Products App (Nieuw)

De Gift Products App voor iPhone en iPad is de eerste App in de Apple App Store die het voor eindklanten mogelijk maakt snel en...

App maakt voorzichtige entree in actiemarketing

  Het lijkt wel of iedere marketeer zich op de apps heeft gestort. Banken, verzekeraars, automerken en uitgevers hebben inmiddels allemaal hun eigen apps. Coca-Cola ontwikkelde...

Disco’s knallen winkel uit

Een paar christelijke PLUS-franchisers konden de ‘Disco’s’ niet met hun geloof in overeenstemming brengen. Maar de rest van de PLUS-ondernemers is blij met de nieuwe...

Hoogvliet lanceert Monskeys

Sinds vorige week krijgen klanten van Hoogvliet bij besteding van € 15,- aan boodschappen een gratis Monskey. Er zijn 32 verschillende Monskeys, elk met een...

PLUS-actie valt verkeerd in Bible Belt

De komende weken ontvangen niet alle klanten van PLUS supermarkten bij iedere €15 aan boodschappen en bij speciale actieproducten een Disco, een muziekschijfje met een...