NewZ

Gaming steeds interessanter voor adverteerders

Gaming is razend populair. Niet alleen onder jongeren en mannen, ook vrouwen en ouderen gamen veel. Adverteren in games wordt daarmee steeds aantrekkelijker. Dat blijkt...

Plus en AH komen met verantwoorde spaaracties

Zowel Plus als Albert Heijn introduceren verantwoorde spaaracties voor kids. Plus introduceerde onlangs een spaaractie met een educatief karakter in samenwerking met Staatsbosbeheer en de...

Fortune Factory tekent exclusieve samenwerking MKB Nederland

Fortune Factory verbindt zich als exclusief partner voor geschenken en attenties aan de ‘Dag van de Ondernemer’. MKB Nederland, de initiatiefnemer van deze themadag, zet...

Versterk jouw immuunsysteem met ACTICOA™ Chocolade parels

Professor Eric van Gorp (viroloog Erasmus MC) en professor Erik Scherder (neuropsycholoog VU) gaven recentelijk in BNR-nieuwsradio 5 tips om jezelf weerbaarder te maken tegen...

Gaat Lucht Zeeman uit vliegen?

Confectieretailer Zeeman kwam afgelopen weekend (zaterdag 29 augustus) met een nieuwe loot aan de stam van producten die op de markt gebracht worden onder het...

Unilever en Fiskars bieden online premium giftsets aan

Unilever gaat samen met Fiskars en PostNL premium giftsets aanbieden. De giftsets kunnen worden samengesteld met producten van Unilever en artikelen uit het home &...

Ontwerpbureau maakt brandpreventie producten aantrekkelijk

Het Nederlandse ontwerpbureau Naaais heeft een lijn blusdekens ontwikkeld die er totaal anders uitziet dan gebruikelijk is. Dat heeft een reden: mensen zijn niet snel...

Milieubewuste Supercars bij Shell

Consumenten kunnen bij Shell tot en met 15 september sparen voor Supercars die op zout rijden. Al in 2018 bedacht het bureau Brandbase deze Supercars...

Alles wat Zeeman doet, gebeurt vanuit het merk

‘Het begrip actiemarketing komt in onze strategie niet voor’, zegt Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Europe bij Zeeman. Toch speelt activatie een enorm...