NewZ

Weer spaaractie van Lidl met vitamineknuffels

Net als vorig jaar kunnen Lidl-klanten in de eerste weken van 2019 sparen voor groenteknuffels, ofwel de VitaMini’s. Ze weten van alles over het belang van...

Eredivisie voetbalplaatjes terug bij Albert Heijn

AH doet weer ‘gewoon’, gelukkig. Even geen fratsen. De voetbalplaatjes zijn namelijk terug. Bij Albert Heijn krijg je weer Eredivisie voetbalplaatjes. Voor het eerst zijn...

Pennen, elektronica en textiel: meest gekochte promotionele producten

Zowel in aantallen als in bedrag worden pennen door opdrachtgevers het meest genoemd als ingekocht promotioneel product in de afgelopen 12 maanden. Op de tweede...

Intercédé scoort met nieuwe Brand Store

Recent heeft Intercédé, leverancier van premiums en relatiegeschenken, voor een aantal van zijn klanten zijn nieuw ontwikkelde Brand Store ingericht. “Eind november is bij Aegon de...

WK voetbal 2019: wake up call

Vorig jaar zaten we te slapen toen de Oranje Leeuwinnen Europees kampioen werden. Het publiek was dolenthousiast en sloot ze in de armen. Het bedrijfsleven...

And the winner is … de S’FANmuts van Jumbo

De actie met de S’FANmuts van supermarktketen Jumbo is uitgeroepen tot de PromZ Premium Promotion of the Year 2018. De jaarlijkse verkiezing van de PromZ Premium...

Heineken Feestsokken

Heineken komt weer met een kerstpremium. Vorig jaar kwam de bierbrouwer met de Heineken Feeststrik, nu met opvallende kerstsokken. Dit jaar krijgt de consument bij aankoop...

2018: waarde kerstpakketten stijgt

De gemiddelde waarde van een kerstpakket voor medewerkers bedraagt dit jaar € 52,93. Dat is een stijging van 12% ten opzichte van de waarde in...

And the winner is….

Traditiegetrouw kiest PromZ Magazine aan het eind van het jaar de PromZ Premiumpromotion of the Year, ofwel de premiumactie die PromZ Magazine de beste van...