Het luiermerk dat minder luiers wil verkopen
We gebruiken naar schatting 1 miljard babyluiers per jaar en dit aantal groeit jaarlijks. Niet omdat we meer kinderen krijgen, maar omdat onze kinderen steeds...
We gebruiken naar schatting 1 miljard babyluiers per jaar en dit aantal groeit jaarlijks. Niet omdat we meer kinderen krijgen, maar omdat onze kinderen steeds...
Bedrijven die hoge ogen willen gooien bij hun doelgroep, moeten vertrouwen op promotionele producten. HAPTICA® live op 15 maart in de WCCB in Bonn demonstreerde...
E-commerce bedrijven bloeien in de Achterhoek. Pinkcube uit Doetinchem is een van de groeibedrijven uit de regio dat haar succes mede te danken heeft aan...
Vos & Setz uit Drachten en BudgetGift.nl uit Deventer kondigen met trots aan dat zij hun krachten gaan bundelen. Het samengaan van de twee bedrijven...
Personeelstekort onder bagage afhandelaars is op dit moment een van de belangrijkste oorzaken van de vertraging op schiphol. KLM vroeg Kaliber Interactive een wervingscampagne te...
Amigo Promotions heeft al voor meerdere klanten custom made kerstballen gemaakt. Zo zagen we eerder de hamburger kerstballen voor McDonalds voorbij komen. Deze keer ontwikkelde...
Afgelopen week organiseerde Het Portaal Media het PromZ Paviljoen op de Bouwbeurs in Utrecht. Een twintigtal intermediairs uit de promotionele producten branche presenteerde zich daar...
'Dry january' is ook in België en Nederland een begrip aan het worden. Niet alleen de horeca maar ook de retail verkoopt minder alcohol in...
Maar liefst 148 Europese retail websites blijken hun bezoekers ongeoorloofd te beïnvloeden met zogenaamde 'dark patterns', zo was de uitkomst van een onderzoek dat de...