Actiemarketing | PromZ

Actiemarketing

Het nut van reclame, ken jij het al?

'Reclame is een onmisbaar element van de samenleving. Een factor van belang voor de nationale economie. Die boodschap brengt de Nederlandse reclame-industrie gezamenlijk naar buiten...

E-maildesign. Ken jij deze tips al?

Erg vaak kom ik nog e-mailtemplates tegen die aan verbetering toe zijn. Er is namelijk echt heel veel mogelijk met de laatste technologie in e-mailmarketing....

Hoe lang blijf je ze sturen, National Pen?

Goede klantdata is onmisbaar bij actiemarketing! Open deur? Blijkbaar niet, als je het broddelwerk ziet dat sommige bedrijven op hun klanten en prospects durven af...

Het ondergeschoven kindje; promotionele artikelen

Af en toe moet je ook gewoon iets anders doen om je ogen weer even te openen. Zo mocht ik vorige week een presentatie geven...

Meer response nodig? Stuur een herhaalmailing!

Stuur jij wel eens een herhaalmailing? Het kan heel veel opleveren! Reken maar even mee. Je verstuurt een direct mail aan 10.000 adressen (goede adressen...

Korting? Morgen geeft de concurrent evenveel of nog meer.

Korting, doe jij daaraan? Natuurlijk weet je dat het aanbod de allerbelangrijkste succesfactor is, als je iets wilt verkopen. Als je een aantal van mijn...

Liegen ze nou echt over de ROI?

ROI zou niet afhankelijk moeten zijn van wat je bedrijf doet, maar het is opvallend hoe het zakelijk belang van zelfbenoemde deskundigen hun mening over...

Hé daar, ik praat tegen jou! en andere DM-trucjes

Als DM-purist verbaas ik mij regelmatig over acties, zowel on- als offline, waarbij de dialoog heel ver te zoeken is. Ja, zelfs de afzender is...

Millennials love DM

Over Millennials (jongeren geboren tussen 1980 en 2000) wordt vaak gezegd dat ze zo digitaal gericht zijn, dat je ze niet meer op een andere...