Actiemarketing

Succes zit in een slimme landing page

Het is het belangrijkste onderdeel van een actie, maar krijgt de minste aandacht. De landing page, de digitale antwoordkaart waarmee je de response op je...

Met alleen Big Data hebben ben je er nog niet

De bakker eet oud brood en bij de loodgieter lekt het. Daarom zou het me eigenlijk niet moeten verbazen dat de Big DATA expo geen gebruik...

Het machtsspelletje om de verbetering van klantbeleving

Soms houd ik wel een beetje van Google. Nee, ik ben echt geen internet junkie die achter de grote merken aanrent. Maar als grote merken hun...

Hoe je folders met hyperpersonalisatie voor jou laat scoren

Haal jij het optimale uit je folders met hyperpersonalisatie? Zijn jouw folders wel echt relevant voor je doelgroep? Of gooit 80 procent van jouw doelgroep jouw...

Voldoe jij al aan de wet databescherming (GDPR)?

Op 25 mei 2018 verandert de wet databescherming op het gebied van data verwerking en bescherming. Als je nieuwsbrieven stuurt, prospects belt of gegevens online...

Hoe je meer rendement uit je beursstand haalt

Je neemt deel aan een beurs. Je hebt een prima plek bemachtigd en je stand ziet er piekfijn uit. Laat ze nu maar komen, die...

WhatsApp en actiemarketing; gaat dat samen?

Met bijna tien miljoen Nederlandse gebruikers is WhatsApp een interessant middel om consumenten direct te benaderen. Je kunt er tekst, links, geluid en beeld -...

Retargeting : wees er voorzichtig mee

Met digitaal stalken stoot je alleen maar klanten af Wen er maar aan. Van alle bezoekers aan je website gaat er maar een heel klein deel...

Groei begint met de juiste direct mail, Nespresso!

Van koffie hebben ze zonder meer verstand. Maar van direct mail hebben ze bij Nespresso niet zo veel begrepen. Ze weten wel mijn aandacht te...