Actiemarketing

De tijd dringt. Ook retailers moeten snel in actie komen

Afgelopen week was ik bij de presentatie van Detailhandel Nederland over de toekomst van retail. Daar hoorde ik wat jij en ik allang voelden aankomen....

De papieren antwoordkaart doet het nog altijd goed

Waarom zou je nog een papieren antwoordkaart toevoegen aan een direct mail, als er ook digitaal gereageerd kan worden? Simpel; omdat het nog steeds beter...

Hoe je met gepersonaliseerde video je respons kunt verhogen

Video is op zich een mooi communicatiemiddel om bij actiemarketing in te zetten. Met name bij producten en diensten waar je ook echt iets kunt...

Inspirerende leeslijst met leuke tips voor actiemarketing

Ik kreeg laatste de vraag waar ik mijn inspiratie en informatie vandaan haal om deze blogs te schrijven en de campagnes te maken en bedenken...

E-mailplaatjes vullen geen gaatjes

Bij elke vorm van DM, of dat nu on- of offline is, gaat het erom dat de boodschap wordt gelezen. De boodschap verkoopt. Die zorgt...

BOOST YOUR GROWTH! workshop actiemarketing

Daar sta je dan. In een prachtig monumentaal landhuis op het Landgoed Waterland in Velzen-Zuid. Daar vond het Nationale Zakenvrouwen Congres 2016 plaats, waar ik...

DMEXCO ‘Storytelling wordt steeds belangrijker’

Je kunt niet overal bij zijn, maar ik heb nu toch echt een mooi event gemist. De DMEXCO 2016 in Keulen, waar meer dan 50.000...

Hoe je de consument beïnvloedt om jouw site te bezoeken

Klanten kopen steeds meer online. Vooral nu er ook offline retailers omvallen weet de klant steeds vaker online winkels te vinden. Onderzoek toont aan dat...

Succes zit in een slimme landing page

Het is het belangrijkste onderdeel van een actie, maar krijgt de minste aandacht. De landing page, de digitale antwoordkaart waarmee je de response op je...