NewZ

Koester uw vrijwilligers!

Zorginstellingen, non-profit organisaties etc. moeten zich steeds meer profileren in de strijd om klanten, medewerkers en vrijwilligers. Volgens Bert van der Lende, directeur bij de...

Brabant Water stuurt klantgedrag met premiumacties

Drie acties met drie verschillende premiums leidden ertoe dat steeds meer klanten van Brabant Water via het internet hun waterstanden zijn gaan doorgeven. En dat...

Nieuwe actie Consumentenbond tegen overgewicht

De Consumentenbond onderneemt weer een poging om een eind te maken aan reclame voor ongezonde producten gericht op kinderen tot 12 jaar. De bond heeft...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...

Bloom it’s in the Can

Buro-Bloemen biedt u het nieuwe bloembollen concept Bloom it’s in the Can. Een ideaal relatiegeschenk met optimale promotionele mogelijkheden. Beschikbaar vanaf 20 tot 100.000+ stuks....

Ruim 430.000 euro naar goede doelen via Tintelingen

De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.',' rnTintelingen, aanbieder van eigen keuze...

Nieuw sp-tool van Staat & Co en Benito

In een nieuwe, gezamenlijke activiteit leveren Staat & Co uit Meppel en Benito uit Waalwijk gepersonaliseerde fotoboeken voor sales promotionacties, loyaliteitsbeloning of als (eindejaars)geschenk voor...

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...