NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Gouden plak voor Heineken

Het aantal Olympische inhaakacties tijdens Sochi was beperkt, waarbij die van Heineken en Volkswagen het meest werden gewaardeerd.Dit blijkt uit de Olympische Barometer, een online...

Nieuw ‘Lost & Found’ concept van Promodeluxe

Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt.  ReturnMoi is een bedrijf in mobiele ‘Lost & Found’-labels waarmee verloren voorwerpen...

Consistente rol voor promotionele producten

De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht.   Uit representatief...

Kom naar PromZ Event 2013

Van 26 tot en met 28 maart vindt PromZ Event plaats, de jaarlijkse show voor alles op het gebied van premiums en relatiegeschenken. Lokatie is weer...

Lipton en KNVB kiezen ‘Koelste Team’ in amateurvoetbal

In het kader van de KNVB-campagne ‘Zonder Respect Geen Voetbal’ kiezen Lipton Ice Tea en de KNVB samen aan het eind van de competitie het...

Foodmarketeers weer onder vuur

Op kinderen gerichte marketing en reclame – inclusief premiums - voor food ligt weer onder vuur, net als een paar jaar geleden toen de toorn...

Alles oranje op 30 april

Wilt u nog inhaken op de troonswisseling? In sommige gevallen zal het ook zelfs nog wel mogelijk zijn om tailor made artikelen voor uw bedrijf...

Rijksmuseum tapt Heineken

Heineken is voor een periode van drie jaar sponsor van het Rijksmuseum. Het biermerk wordt preferred supplier. De officiële opening van het museum vindt plaats...

GiftHouse sponsor van De Graafschap

GiftHouse is shirtsponsor van betaald voetbalvereniging De Graafschap geworden. De naam GiftHouse wordt op de achterzijde van het shirt, onder het rugnummer, vermeld.   GiftHouse is al...